Marketingoví specialisté se rádi při své práci soustředí pouze ne jeden druh projektu a druhý nevyužívají. To je ovšem velká chyba. Kombinací dvou zdánlivě konkurenčních metod ale můžete získat něco navíc, co vaše konkurence možná nemá. Efektivní Praha SEO a Praha PPC vám zajistí vyšší konverze, návštěvnost, a nakonec i vyšší zisky, a to nejen v hlavním městě. Podívejte se, jak naplno využít spojení těchto dvou metod.
Využijte bohatá data
Jednou z možností, jak naplno využít kombinaci SEO projektu s PPC reklamou, je využívání statistik placené propagace. Snadno díky nim zjistíte, která klíčová slova jsou úspěšnější a jaká další keywords uživatelé hledají. Tyto informace můžete úžasně využít při tvorbě nového obsahu na webové stránky, který vám pomůže přivést nové klienty prostřednictvím přirozeného vyhledávání. Vypnutím placené kampaně můžete sice ušetřit, ale zároveň přijdete o hodně užitečných údajů.
Kategorizace klíčových slov
Ve chvíli, kdy chcete začít s optimalizací pro vyhledávače, musíte udělat analýzu keywords. Místo toho, abyste se spoléhali na Google Analytics, jsou statistiky z PPC reklam mnohem efektivnější a jednodušší. Umístěte všechna získaná data do excelové tabulky a můžete si okamžitě začít tvořit jasnou představu o tom, jaké výrazy byste měli začlenit do obsahu svého webu. Zároveň tak zjistíte, které části stránek máte pokryté organickým nebo placeným vyhledáváním.
Obsah jako král
Bez obsahového marketingu se žádný majitel webu neobejde. Díky statistikám můžete zjistit, že v jedné oblasti je dominantní PPC, zatímco jiné pokrývá SEO. Tímto způsobem můžete efektivně pokrýt všechny oblasti a všechna keywords. Hlídejte, jak fungují konverze a podle toho optimalizujte. Pokud si nejste jisti, jak na to, kontaktujte zkušenou marketingovou agenturu. Půjde možná o trochu větší investici, ale rozhodně se vám vyplatí.